Thursday 22 September 2011

Dunia Baru!!

Assalmualaikum...
salam sayang..hehe..
lama x mengUPDATE blog bling2 tsayang yg da agk bkurun nie..maaf kpd semua yg memberi mesej dlm kotak menjerit..yg suh fllow..akn fllow korunk k...bkn sbb ape..bz mnjadi plajar junior di dunia baru..
ada kawan baru..rmate baru..katil baru(??)hhee..sume baru...tp...xsume yg baru tu baru pn..yela..asam garam mnjadi plajar ipta msti x lari dr masalah..sama ada dalaman or luaran..sume pnah mngalami..kan??
tp sume diatasi dgn baik..hehe..

haaa..lupa nk mngucapkan SELAMAT HARI RAYA(smentara masih mood raya nie) kpd sume pmbaca blogger...pnulis blogger...blog walking...xsempat nk update pic raaaayyaaa jadiiii tu.haha

rini..plak kat poli aku..ada jamuan HARI RAYA...dgr kata menteri dtg sini..so sbb tu dikatakan jgk sume poli dsluruh mlaysia dtg mnginap di poli aku..Selamat Datang..!
dtg n kuar bilik dgn mmakai baju MERAH...wow!!..

suara2 dblakang tabir bkata 'MERAHNYA MAK NGAH!'..HAHA..
actually nk sdondon..tp x jadi sgt colour tu..but ok la...jom layang bberapa gamba hasil gabungan aku n membe aku...
yang makngahnya MERAH skali..
tgh tu AMAL..
kanan plak YATT..(die pn tlibat dlm aksi gamba ini) :)


extra: Aksi comel..ngeee

ok..nie sbahagian line bratur  utk amik makanan..meriah kan?? xcampur line laki lagi..hehe
yg nie roomate tSAYANG...
kiri skali.. ECHAH namanya..
kanan tu membe echah...eyda..


ok..tu sahaja...eck lusa tulat..ada hot story aku cita kat sini..tata.. :)

No comments:

Post a Comment